Страхування. Дистанційне врегулювання збитків

З метою збільшення переліку послуг з облуговування, автоцентр «АВТОСОЮЗ» для своїх Клієнтів запустив ексклюзивну послугу з віддаленого врегулювання страхових випадків
strahovanie

Дистанційне врегулювання збитків.

Спільно зі страховими компаніями, партнерами автоцентру «АВТОСОЮЗ», була розроблена спрощена схема по віддаленому врегулюванню збитків, а саме письмовій заяві про страховий випадок безпосередньо в нашому автоцентрі, яка стане приємним доповненням до широкого спектру послуг, пропонованих автоцентром «АВТОСОЮЗ».

Якщо сталася страхова подія, Вам необхідно повідомити про це по телефону страхової компанії, а письмово заявити про страховий випадок, Ви зможете безпосередньо в компанії «АВТОСОЮЗ», не відвідуючи офіс страхової компанії. Наші фахівці з врегулювання збитків нададуть практичну допомогу в оформленні всіх необхідних документів.

  • Співробітник відділу віддаленого врегулюванні збитків компанії «АВТОСОЮЗ» здійснює консультацію, як по телефону, так і на робочому місці щодо дій при настанні страхового випадку;
  • Здійснює прийом документів від Клієнта про страховий випадок і надає консультативну допомогу при заповненні відповідних форм і бланків для страхової компанії;
  • Спеціаліст проводить аналіз попередніх документів на предмет правильності заповнення та відповідності правилам страхування;
  • Призначає і погоджує з Клієнтом дату і місце незалежної експертизи для страхової компанії;
  • Проводить огляд транспортного засобу з фотографуванням пошкодження;
  • Складає акт огляду транспортного засобу;
  • Інформує клієнта про те, на якій стадії знаходиться розгляд його справи в страховій компанії;
  • Отримує направлення на ремонт від страхової компанії, виходячи з представлених документів.

Переваги оформлення страхового випадку безпосередньо на СТО:

  • Співробітники відділу віддаленого врегулювання збитків компанії «АВТОСОЮЗ», які мають великий досвід роботи в страхуванні, нададуть повну інформацію щодо Ваших дій при настанні страхового випадку;
  • Економія Вашого часу при оформленні страхового випадку. Для того щоб написати заяву про настання страхового випадку, Ви приїжджаєте в «АВТОСОЮЗ» у зручний і заздалегідь узгоджений час з 8:00 до 20:00, немає необхідності очікування в чергах.
  • Доступність послуги в вихідні та святкові дні;
  • Поставити автомобіль на відновний ремонт Клієнт може вже відразу після отримання від страхової компанії підтвердження, що випадок визнаний страховим (Гарантійний лист), не чекаючи перерахування грошей від страхової компанії на розрахунковий рахунок СТО;
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта. При оформленні страхового випадку експерти відділу віддаленого врегулювання збитків, підходять індивідуально до кожного Клієнта, і готові розглянути і, по можливості, врахувати всі пропозиції;
  • Зручність полягає в тому, що огляд пошкоджень автомобіля майстром-приймальником і написання заяви про настання страхового випадку відбувається в один день;
  • Огляд ушкоджень транспортного засобу виконуюсть висококваліфіковані майстри-приймальники;
  • Можливість виявлення прихованих дефектів в день огляду;
  • Інформування Клієнта щодо необхідних документів для врегулювання збитку;
  • Протягом всього часу врегулювання страхового випадку, досвідчені експерти будуть інформувати Клієнта на якій стадії знаходиться його справа;
  • Ремонт транспортного засобу, після отримання направлення на ремонт від страхової компанії, буде проводитися у офіційного дилера, з використанням тільки оригінальних запасних частин.

Увага! Послуга поширюється тільки для клієнтів, які уклали договір страхування КАСКО в автоцентрі «АВТОСОЮЗ» у партнерів - страхових компаній: "УСГ", "АХА", "ПРО100", "ІНГО", "Провідна", "UNIQA", "Універсальна", " Арсенал Страхування "

З питаннями щодо страхування або консультації, будь ласка, звертайтесь у наш автоцентр.
ТОВ «АВТОСОЮЗ» — офіційний дилер Volkswagen, авторизована сервісна станція Volkswagen
м. Київ, проспект Степана Бандери, 28
телефон 044-207-07-07

Отримати детальну інформацію щодо страхування